Handelsbetingelser

Handelsbetingelser og købsvilkår

Generelle oplysninger

Jumpshop ApS
CVR-nr. 42181137
Svanevej 10, Tommerup St, 5690 Tommerup
info@jumpingfun-shop.dk
+45 92 92 62 45

 

Hos JumpingFun Shop kan du handle enkelt, sikkert og uden ubehagelige overraskelser. Vi tilbyder 14 dages fortrydelsesret, fragt fra 35 kr. og fri fragt ved køb over 349 kr. Vi tilbyder lynhurtig levering (1-2 dage). Nedenfor ser du vores fuldstændige handelsbetingelser.

JumpingFun-shop.dk er en e-mærket netbutik, og derfor har du altid adgang til E-mærkets gratis Købelovens mangelregler gælder på alle køb hos JumpingFun Shop. Hvis du vil klage over dit køb, skal du altid starte med at rette henvendelse til vores kundeserviceafdeling, enten ved at maile info@jumpingfun-shop.dk eller ved at ringe til +45 92 92 62 45. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du enten indgive en klage til E-mærket, eller sende en klage til:

Center for Klageløsning
Nævnenes Hus
Toldboden 2
8800 Viborg
www.naevneneshus.dk
 Du kan også anvende EU-kommissionens online klageportal, hvilket dog hovedsageligt vil være relevant, hvis du er forbruger med bopæl uden for Danmark. Du finder klageportalen her.

 

Bestilling

Alle priser på websitet er inkl. moms og andre afgifter. Priserne er i danske kroner. Når du handler med Jumpingfun-shop.dk indgås aftaler på dansk.

 

Fortrydelsesret

Vi tilbyder forbrugere 14 dages fortrydelsesret på alle produkter. Fortrydelsesretten er gyldig fra det tidspunkt, kunden modtager sin vare.

Hvis du har bestilt flere forskellige varer i én ordre, men de leveres enkeltvist, løber fristen fra den dag, hvor du modtager den sidste vare.

Fristen indebærer, at du har 14 dage fra modtagelsen til at give os besked om, at du vil fortryde dit køb. Du kan sende en mail til info@jumpingfun-shop.dk eller benytte standardfortrydelsesformularen, som du finder nederst i handelsbetingelserne.

Du kan ikke fortryde købet ved at nægte at modtage varen uden samtidig at give os besked.

 

Fortrydelse af en del af købet

Hvis du har købt flere varer hos os, har du mulighed for at sende én eller flere varer retur, selvom de er købt i én ordre.

Bemærk, at du ikke får fragtomkostningerne retur, hvis du fortryder en del af dit køb.

 

Returnering

Når du har givet os besked om, at du vil fortryde dit køb, har du 14 dage til at sende varen tilbage til os.

Du skal selv betale for at pakken returneres, og det er dig, der hæfter, hvis der opstår en skade under transporten.

 

Varens stand, når du sender den retur

Du kan som forbruger fortryde købet, efter du har testet varen. Du hæfter dog som forbruger for forringelser som følge af anvendelse, der må anses for unødvendig for at vurdere varens art, egenskaber og den måde, den fungerer. Tænk på at ikke teste varen anderledes, end du ville teste den i en butik. Er varens værdi blevet forringet af brugen ved eksempelvis pletter, lugt af røg eller sved, ridser eller manglende emballage, har vi ret til at vurdere hvor stor en handelsmæssig værdi varen har mistet og fratrække dette beløb i returpengene. Værdiforringelsen vurderes individuelt og fra gang til gang og kan i visse tilfælde blive 100% hvis varen ikke har en handelsmæssig værdi, og i visse tilfælde kan det betyde, at du kun kan få fragtomkostningerne tilbage. Tænk på at emballagen ofte er en væsentlig del af varen, og sørg for at sende denne med tilbage – sæt derfor ikke returlabelen fast på emballagen, da dette kan forringe produktets værdi!

Bemærk at du som kunde selv er ansvarlig for at vi modtager returvaren. Du skal ved efterspørgsler om returnering kunne bevise, at du har sendt pakken retur, så husk at gemme pakkekvitteringen.

Som kunde hos os, skal du selv betale for returfragten, når du returnerer en fungerende vare. Vi anbefaler også at du sender produktet tilbage i original emballage, da mangel på original emballage kan trække ned i vurderingen af varens handelsmæssige værdi. Du har tre alternativer, når du vil sende en pakke retur til os:

Alt. 1) Mail os eller ring til os for at købe en print-selv GLS returlabel af os for 49 kr. Aflever herefter pakken i en GLS Pakkeshop (find din nærmeste pakkeshop her). 

Alt. 2) Gå til en GLS pakkeshop og køb selv en almindelig fragtlabel hos dem og afleverer pakken der med det samme* (se priser her).

Alt. 3) Vil du hellere sende pakken retur med et andet fragtselskab end GLS, da skal pakken sendes direkte til vores lager i Odense.

Husk at vedlægge returblanketten hvorpå du skriver dit ordrenummer og hvordan du ønsker dit tilgodehavende udbetalt. F.eks. med en anden vare, gavekort eller pengene tilbage. Hvis du har betalt med betalingskort, så fører vi pengene direkte tilbage på dit kort igen. Bemærk at pengene ikke kan udbetales til en anden konto. Husk på kvitteringen at angive, om vi skal overføre pengene til dig, eller om du ønsker en tilgodebevis.

 

Standart fortrydelsesformular

Du kan finde e-mærkets standart fortrydelsesformular ved at klikke her.

Retur adresse:
JumpingFun
Edisonsvej 9-11
5000 Odense C

OBS.: Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til adressen.

 

Tilbagebetaling af købsbeløbet

Hvis du fortryder dit køb, får du dine penge tilbage. Hvis varen er værdiforringet, fratrækker vi det beløb, du hæfter for.

Vi refunderer alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (det gælder dog ikke ekstra leveringsomkostninger i de tilfælde, hvor du har valgt en anden leveringsform, end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder), senest 14 dage fra den dag, hvor vi har modtaget din besked om, at du vil fortryde aftalen.

Vi tilbagefører pengene med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved købet, medmindre vi har aftalt andet.

Vi kan tilbageholde betalingen indtil vi har modtaget varen, medmindre du sender os dokumentation for at have returneret den.

 

Fragtomkostninger & levering

Levering sker med GLS/Bring - du kan se ved chekout hvad du kan vælge ift. din leverings adresse. Leveringstiden er efter deres udsagn 1-2 hverdage. Der findes 3 leveringsmuligheder:

  1. Levering til nærmeste GLS/Bring pakkeshop
  2. Levering til privat adresse med GLS/Bring/
  3. Levering til virksomheds adresse med GLS/Bring/

Hvis du ikke er at træffe på virksomhedsadressen eller privatadressen, efterlades en advisering, om hvilken pakkeshop du kan hente pakken i. Vi leverer desværre ikke til udlandet, Grønland og Færøerne fra JumpingFun.dk. Derfor betaler vi heller ikke moms retur for produkter eksporteret til Grønland.

 

Betaling

Betaling kan ske med bank-/kreditkort, Apple pay eller Google Pay.

  • Bank/kreditkort

Vi accepterer Visa, Visa electron, Maestro, MasterCard, American Express og JCB. Alle transaktioner sendes krypteret via SSL (Secure Sockets Layer) og er helt sikre. For maksimal sikkerhed anvender vi også 3DSecure. Kortkøb sker uden gebyrer. Pengene trækkes fra dit kort når varen afsendes.

  • Apple pay
  • Google pay

 

Firma bestillinger

Firmabestillinger kan ske via CVR /momsnummer mod forskudsbetaling på det fulde beløb. OBS: Man kan ikke ligge sin bestilling igennem webshoppen via CVR / momsnummer, man skal derfor kontakte kundeservice via mail for at lægge en ordre. 

 

Sådan handler du hos JumpingFun-shop.dk

Når du handler hos JumpingFun, skal du igennem følgende trin:

  1. Vælg den eller de varer du ønsker at købe og læg dem i indkøbskurven, gå herefter til kassen.
  2. Vælg betalingsmåde og fragt
  3. Indtast dine personlige oplysninger
  4. Godkend vores handelsbetingelser
  5. Tjek at alle oplysninger er korrekte og godkend købet

 

Ordrebekræftelse

Du vil automatisk modtage en ordrebekræftelse når ordren er gået igennem. Hvis du ikke har fået denne, så tjek altid først dit spamfilter. Det er altid muligt at få sendt et nyt eksemplar af din ordrebekræftelse på et senere tidspunkt ved et sende en mail til: info@jumpingfun-shop.dk

 

24 måneders Reklamationsret

Det er vigtigt for os, at de varer du modtager, er fejlfri ved leveringen. Du har 2 års reklamationsret på samtlige produkter på fabrikations- og materialefejl (mangler). Du kan dog ikke klage over almindelig slitage. Hvis du skulle modtage en defekt vare, så bedes du kontakte os hurtigst muligt og give en detaljeret beskrivelse af fejlen. Efterfølgende vil det være muligt at få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Dette forudsætter selvfølgelig at reklamationen er berettiget og at manglen ikke er opstået som følge af fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd. Reklamationsretten dækker ikke fejl, skader eller slitage, direkte eller indirekte opstået som følge af forkert brug, ringe vedligeholdelse, vold eller uautoriserede indgreb.

Ved reklamationer, kontakt altid først vores kundeservice afdeling på info@jumpingfun-shop.dk eller ved at ringe til +45 92 92 62 45. Hvis din reklamation er berettiget, så sender vi en returetiket som dækker fragtomkostninger. Bemærk at det er vigtigt at pakken sendes retur med denne etiket! Bemærk også at det kan tage op til 14 dage efter du har givet besked om returen, før du har et nyt produkt eller har pengene retur.

Vi anbefaler at du benytter vores returetiket, men såfremt du ikke gør, refunderer vi dine (rimelige) fragtomkostninger hvis reklamationen er berettiget.

Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage. Husk også at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.  

 

Varen sendes til:

Jumpingfun
Edisonsvej 9
5000 Odense C

Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til adressen.

Når du returnerer varen, bedes du vedlægge en detaljeret beskrivelse af problemet. 

Ved en tvist kan du gå videre med din klage hos EUs online tvist bilæggelse ved tvist som er opstået ved grænseoverskridende nethandel. Ved nationale tvist henviser vi til Forbrugerklagenævnet.

 

Hvor hurtigt skal jeg reklamere?

Lovgivningen siger at man skal reklamere indenfor det de kalder "rimelig tid". Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at fejlen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig. Vi anbefaler altid at du reklamerer så hurtigt som muligt, så vi kan få løst fejlen hurtigst muligt.

 

Persondatapolitik for køb

Vi har brug for følgende oplysninger, når du handler hos os:

Navn, adresse, tlf.nr. og mailadresse.

Vi registrerer og videregiver de personoplysninger, som er nødvendige for at kunne levere varen til dig. 

Personoplysningerne registreres hos Jumpshop ApS og opbevares i op til fem år, hvorefter oplysningerne slettes. 

Vi samarbejder herudover med en række andre virksomheder, som opbevarer og behandler data. Virksomhederne behandler udelukkende oplysninger på vores vegne og må ikke bruge dem til egne formål.

Vi samarbejder kun med databehandler i EU eller i lande, der kan give dine oplysninger en tilstrækkelig beskyttelse. 

Den dataansvarlige på jumpingfun-shop.dk er Jumpshop ApS.

Du har ret til at få oplyst, hvilke oplysninger vi behandler om dig.
Hvis du mener, at oplysningerne er unøjagtige, har du ret til at få dem rettet. I nogle tilfælde har vi pligt til at slette dine persondata, hvis du beder om det. Det kan f.eks. være hvis dine data ikke længere er nødvendige i forhold til det formål, som vi skulle bruge dem til. Du kan også kontakte os, hvis du mener, at dine persondata bliver behandlet i strid med lovgivningen. Du kan skrive til os på: info@jumpingfun-shop.dk.

 

Formål

Oplysningerne bruges til at identificere dig som bruger, samt at kunne levere de services, du har efterspurgt, som f.eks. at fremsende et nyhedsbrev. Herudover anvender vi oplysningerne til at optimere vores services og indhold.

Hvis du trækker dit samtykke tilbage, vil vi stoppe behandlingen af dine personoplysninger, medmindre vi er berettigede eller forpligtede til at fortsætte behandlingen eller opbevaringen af dine personoplysninger på andet grundlag, herunder i henhold til lovgivningen.

Tilbagekaldelse af dit samtykke berører ikke lovligheden af den behandling, som er sket før tilbagekaldelse af samtykket.

 

Videregivelse af oplysninger

Oplysninger om din brug af websitet www.jumpingfun-shop.dk, hvilke annoncer du modtager og evt. klikker på, geografisk placering, køn og alderssegment m.v. videregives til tredjeparter i det omfang disse oplysninger er kendt.

Tredjepart er:

  • YouTube.com
  • Google Analytics
  • Google AdWords
  • Onlineplus
  • Mailchimp
  • Citrusmedia
  • Facebook
  • Snapchat
  • Instagram
  • TikTok
  • Flexybox
  • Nyhedsbrev

Ved tilmelding til JumpingFun Trampolinparks nyhedsbrev accepterer du at modtage nyhedsbreve samt servicemails pr. e-mail fra Jumpingfun ApS.

Konkurrence betingelser ved sociale medier annonceres.

Præmien er personlig og kan ikke ombyttes til kontanter.

 

Hvis du ikke længere ønsker at modtage nyhedsbrev og opdateringer fra Jumpingfun Trampolinpark, kan du til enhver tid klikke på "Afmeld nyhedsbrev" i bunden af nyhedsbrevet eller ved at skrive mail til info@jumpingfun-shop.dk

 

Hvis du trækker dit samtykke tilbage, vil vi stoppe behandlingen af dine personoplysninger, medmindre vi er berettigede eller forpligtede til at fortsætte behandlingen eller opbevaringen af dine personoplysninger på andet grundlag, herunder i henhold til lovgivningen.

Tilbagekaldelse af dit samtykke berører ikke lovligheden af den behandling, som er sket før tilbagekaldelse af samtykket.

 

Personoplysninger behandles fortroligt af Jumpingfun. De oplysninger, du har opgivet, placeres på en sikker server i en database. Kun Jumpingfuns netværksadministrator, webmaster samt databehandler Flexybox på vegne af JumpingFun, Edisonsvej 9-11, 5000 Odense C. 

 

E-mail: info@jumpingfun-shop.dk
Adresse: Edidonsvej 9-11, 5000 Odense C
Telefon: +45 78 79 54 70